Odwiedź nas na Facebooku
Inwestujesz?

Polityka prywatności


Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) (dalej: „RODO”), informujemy że:

I. Informacje ogólne

  1. Niniejsza Polityka prywatności ma charakter informacyjny, a zatem nie stanowi źródła obowiązków dla Użytkowników strony internetowej: www.siodme-niebo.pl
  2. Administratorem danych osobowych Użytkowników strony internetowej www.siodme-niebo.pl w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO jest Siódme Niebo S.A. z siedzibą w Warszawie (02-577) przy Al. Niepodległości 124 lok. 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000523816, NIP: 5272551484, REGON: 141077306 kapitał zakładowy 290.000 zł (dalej: Administrator).
  3. Dane osobowe Użytkowników są zbierane i przetwarzane przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z RODO za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony osób, których dane przetwarza, w szczególności zapewnia, iż dane te są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem,
    2. zbierane wyłącznie dla oznaczonych celów i niepoddawane przetwarzaniu niezgodnie z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne dla oznaczonych celów,
    4. przechowywane w sposób umożliwiające identyfikację osób, których dotyczą,
    5. przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne,
    6. przetwarzane za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w sposób bezpieczny, tj. zapobiegający niedozwolonemu lub niezgodnemu z prawem ujawnianiu, przetwarzaniu, przypadkowej utracie, nieuprawnionej modyfikacji lub zniszczeniu,
    7. chronione przed udostępnianiem ich osobom nieupoważnionym.

II. Zakres zbieranych danych

  1. Korzystając z formularzy kontaktowych podanych na stronie internetowej Administratora: www.siodme-niebo.pl (a także kontaktując się z Administratorem telefonicznie lub mailowo) Użytkownik przekazuje Administratorowi następujące dane osobowe: nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania/korespondencyjny, a także adres IP, nazwa firmy i wszelkie inne ujawnione przez Użytkownika dane, które Administrator następni gromadzi i przetwarza.
  2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika ma charakter dobrowolny, przy czym niepodanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić Administratorowi kontakt z Użytkownikiem lub realizację konkretnej usługi.

III. Cele, podstawa prawna i okres przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez Administratora w następujących celach:
    1. kontakt z Użytkownikiem i udzielanie odpowiedzi na wiadomości przesyłane do Administratora (w tym zgłoszenia przesyłane za pomocą formularza kontaktowego) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO
    2. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do Użytkownika, którego dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy sprzedaży dwa lata).
    3. przesyłanie treści marketingowych za pośrednictwem kanału komunikacji na który Użytkownik wyraził dobrowolną zgodę tj. np. poprzez wiadomość elektroniczną na wskazany adres poczty elektronicznej lub wiadomość sms na wskazany numer telefonu, w celu prezentacji ofert handlowych oraz przesyłania spersonalizowanych informacji o produktach i usługach Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora): przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego strony internetowej oraz dążeniu do realizowania usług marketingowych
    4. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do Użytkownika, którego dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy sprzedaży dwa lata).
    5. przesyłanie treści marketingowych za pośrednictwem newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda) – Użytkownik wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Administratora.
    6. Jak długo? Dane są przechowywane do momentu wycofania przez Użytkownika zgody na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.
    7. korzystanie ze strony internetowej i zapewnienie jej prawidłowego działania – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia i utrzymania strony internetowej.
    8. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do Użytkownika, którego dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy sprzedaży dwa lata).
    9. prowadzenie statystyk i analiza ruchu na stronie internetowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do prowadzenia statystyk i analizowania ruchu na stronie internetowej, mających na celu poprawę funkcjonowania strony internetowej i zwiększenia sprzedaży Towarów
    10. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do Użytkownika, którego dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy sprzedaży dwa lata).
    11. ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora) – przetwarzanie jest niezbędne dla ustalenia i dochodzenia roszczeń przysługujących Administratorowi oraz dla obrony przed roszczeniami wysuniętymi przeciwko Administratorowi.
    12. Jak długo? Dane są przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń (termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).
    13. wypełnianie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny)
    14. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres pięciu lat kalendarzowych od zakończenia roku kalendarzowego, w którym złożono zamówienie.
    15. wypełnianie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych lub podatkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny) w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej i art. 74 ustawy o rachunkowości
    16. Jak długo? Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych) lub rachunkowych (5 lat licząc od początku roku następującego po roku którego dane dotyczą).
  2. Ponadto, w celu dostosowania i rozwoju funkcjonalności strony, w tym jej struktury i zawartości do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz zachowania bezpieczeństwa i jakości świadczonych przez serwis usług wykorzystywana jest technologia, która gromadzi oraz przetwarza dane zapisane w plikach cookies, w tym m.in. adres IP (więcej w części VII i VIII Polityki prywatności).

IV. Dostęp osób trzecich do powierzonych Administratorowi danych

  1. Powierzone Administratorowi dane osobowe Użytkowników mogą być udostępniane osobom trzecim, w przypadku, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, m.in.:
    1. pracownikom i współpracownikom Administratora,
    2. dostawcom usług zaopatrującym Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, a także dostawcy świadczącemu usługę hostingu – w zakresie koniecznym dla obsługi technicznej i organizacyjnej strony internetowej, w tym poprawy jego funkcjonalności,
    3. organom państwowym lub organom wymiaru sprawiedliwości – wyłącznie w przypadkach gdy ujawnienie danych osobowych jest konieczne dla wykrycia oszustw i zapobiegania im, a także gdy jest ono wymagane przepisami prawa lub uzasadnionym żądaniem instytucji państwowych lub organów wymiaru sprawiedliwości,
    4. agencjom marketingowym, podmiotom dostarczającym systemy do marketingu, systemy do badania satysfakcji Klienta, systemy do analizy ruchu na stronie internetowej, czy systemy do analizy skuteczności kampanii reklamowych – wyłącznie w zakresie niezbędnym dla podejmowania działań marketingowych,
    5. dostawcom usług prawnych – w zakresie niezbędnym dla windykacji należności lub rozpatrywania roszczeń wynikających z umów o świadczenie usług elektronicznych pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem,
    6. dostawcom usług księgowych – w zakresie prowadzonych ksiąg podatkowych i rachunkowych,
    7. dostawcom usług doradczych – w zakresie m.in. ustalania strategii marketingowych, optymalizacji podatkowej itp.
    8. innym podmiotom z Grupy Siódme Niebo tj. m.in. Sobieszewo Investment sp. z o. o, Arciszewo 2 sp. z o. o., Sonas sp. z o. o, Sonas 2 sp. z o. o., Amarantus Banino sp. z o. o., Nova Jabłoniowa z o. o., Pomorski Holding Perspektyw Honos sp. z o. o., FMB Projekt sp. z o. o., FMB Roboty Budowlane sp. z o. o., Lubowidzka sp. z o. o., Pomorski Holding Honos sp. z o. o., Owczarnia sp. z o. o., Opti MS Albertyński Kajdana sp. k., Arciszewo Domy sp. z o. o., Stegna Forest sp. z o. o, Stegna Forest sp. z o. o. Sp. K.
  2. Udostępnienie przez Administratora danych osobowych Użytkownika podmiotom innym niż wskazane w pkt 1 powyżej wymaga zgody Użytkownika.

V. Profilowanie

  1. Administrator może korzystać na stronie internetowej z profilowania dla celów marketingu bezpośredniego. Efektem korzystania z profilowania mogą być np.
    • udzielenie Użytkownikowi rabatu lub przyznanie Użytkownikowi kodu rabatowego,
    • przypomnienie Użytkownikowi o wcześniej wyrażonym zainteresowaniu ofertą,
    • przesłanie Użytkownikowi oferty, która według narzędzi profilowania może najlepiej odpowiadać jego preferencjom,
    • zaproponowanie Użytkownikowi korzystniejszych warunków w porównaniu do stałej oferty Administratora.

Pomimo używanych przez Administratora narzędzi profilowania, ostatecznie to Użytkownik podejmuje samodzielnie i dobrowolnie decyzję, czy będzie chciał skorzystać z korzystniejszej dla niego oferty Administratora czy też nie.

  1. Profilowanie polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania Użytkownika, na podstawie np. przeglądania konkretnych podstron, wysyłanych zapytań i innych działań na stronie internetowej.

VI. Prawa Użytkownika

  1. Użytkownik jest uprawniony do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniony do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:
    • cele przetwarzania,
    • kategorie danych osobowych,
    • informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych,
    • w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
    • informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
    • informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    • jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle;
    • informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.
  2. Użytkownik ma prawo do uzyskania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu przez Administratora. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się w powszechnie stosowanej formie elektronicznej.
  3. Użytkownik ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących go danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Użytkownik ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
  4. Użytkownik ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej danych osobowych, a Administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:
    1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
    2. Użytkownik cofnął zgodę, na której opiera się przetwarzanie danych osobowych,
    3. Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy dla ich przetwarzania,
    4. dane osobowe są lub były przetwarzane niezgodnie z prawem,
    5. dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;

chyba, że przetwarzanie danych jest niezbędne:

  • do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji,
  • do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi,
  • z uwagi na względy interesu publicznego w dziedzinie zdrowia publicznego,
  • do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych,
  • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  1. Użytkownik ma prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących przypadkach:
    1. Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
    2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
    3. Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    4. Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika.
  2. Administrator zobowiązuje się informować o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania tych danych, każdego odbiorcę, któremu ujawnił dane osobowe Użytkownika, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku. Administrator informuje Użytkownika o tych odbiorcach, jeżeli Użytkownik tego zażąda.
  3. Użytkownik ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jego dotyczące, które dostarczył Administratorowi, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, któremu dostarczono te dane osobowe, jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany na podstawie zgody lub umowy.
  4. Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych w następujących sytuacjach:
    1. w dowolnym momencie – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jego danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    2. w dowolnym momencie – w przypadku danych osobowych przetwarzanych na cele marketingu bezpośredniego – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane właśnie z marketingiem bezpośrednim. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych Użytkownika do tego celu,
    3. jeżeli dane osobowe są przetwarzane do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na mocy art. 89 ust. 1 RODO, Użytkownik ma prawo wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jego danych osobowych, chyba że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.
  5. Użytkownik ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu jego danych osobowych, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Użytkownika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa, chyba, że decyzja ta:
    1. jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Użytkownikiem, a Administratorem;
    2. jest dozwolona prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator i które przewiduje właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów Użytkownika,
    3. opiera się na wyraźnej zgodzie Użytkownika.
  6. Jeżeli Użytkownik wystąpi do Administratora z uprawnieniem wynikającym z praw wskazanych w pkt 1-9 powyżej, Administrator spełni żądanie lub odmówi jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jego otrzymania.
  7. Użytkownik ma prawo zgłaszać do Administratora wszelkie skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania jego danych osobowych drogą listowną (ul. Kartuska 142, 80-136 Gdańsk) lub mailową (info@siodme-niebo.pl).
  8. Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

VII. Polityka cookies

  1. Administrator automatycznie zbiera informacje zawarte w plikach cookies.
  2. Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer Administratora i zapisywane po stronie Użytkowników (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfonu – w zależności od urządzenia, z którego korzysta Użytkownik). Pliki cookies zwykle zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez Administratora produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb Użytkowników. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej Administratora.
  3. Pliki cookies wysyłane przez serwer Administratora można podzielić:
    1. ze względu na cel ich stosowania, na:
      • niezbędne – absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej lub funkcjonalności z których Użytkownik chce skorzystać,
      • analityczne i wydajnościowe – zwane statystycznymi – zbierają informacje o tym, jak często strona internetowa jest odwiedzana i jak się z niej korzysta, służą do ulepszania zawartości i wydajności strony,
      • reklamowe i preferencyjne – zwane też marketingowymi – pozwalają na wyświetlanie reklam dopasowanych do profilu Użytkownika odwiedzającego stronę internetową. Na podstawie historii przeglądania budowane są profile, które udostępniane są partnerom reklamowym, aby spersonalizowane reklamy wyświetlały się na innych stronach;
    2. ze względu na okres ich przechowywania na urządzeniu Użytkownika, na:
      • sesyjne – pozostają w pamięci przeglądarki Użytkownika jedynie do momentu opuszczenia strony internetowej – są one obowiązkowe dla poprawnego działania wybranych aplikacji i poprawnego wyświetlania zawartości strony internetowej – nie pozwalają na pobranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzeń użytkowników,
      • stałe – są przechowywane na urządzeniu Użytkownika do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia – służą m.in. do zapamiętywania preferencji Użytkownika podczas korzystania ze strony internetowej lub do wyświetlania spersonalizowanych reklam – nie pozwalają na pobranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzeń Użytkowników,
    3. ze względu na ich dostawcę, na:
      • własne – tworzone przez stronę internetową na serwerze Administratora,
      • należące do podmiotów trzecich (innych niż Administrator).
  4. Celem polityki cookies jest:
    • dostosowanie zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji i potrzeb Użytkownika (m.in. zapamiętywanie danych z wypełnionych przez Użytkowników formularzy, layout strony),
    • optymalizacja korzystania ze stron,
    • tworzenie anonimowych statystyk służących poprawie funkcjonalności stron, ich struktury i zawartości,
    • zapewnienie bezpieczeństwa świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym rozpoznanie Użytkownika przy kolejnej sesji,
    • wyświetlanie reklamy mającej dostarczać Użytkownikom treści reklamowe dostosowane do ich zainteresowań lub profili, mogą być używane również do wyświetlania reklam poza stroną internetową.
  5. Pliki cookies nie zawierają żadnych danych kontaktowych Użytkownika, nie służą do gromadzenia danych osobowych Użytkownika, nie zmieniają konfiguracji urządzenia, nie służą do instalowania, czy odinstalowywania żadnych programów, nie przenoszą wirusów i nie ingerują w systemy na urządzeniach Użytkownika.
  6. Użytkownik sam decyduje o tym, które pliki cookies i w jaki sposób mają być zapisywane, poprzez ustawienia przeglądarki internetowej (powszechnie używane: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Safari). Domyślne ustawienia przeglądarek pozwalają na przechowywanie plików cookies, ale Użytkownik ma pełną dowolność w podejmowaniu decyzji co do tych plików.
  7. Standardowo przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies, bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach poszczególnych przeglądarek internetowych.
  8. Brak zezwolenia na przechowywanie na urządzeniu Użytkownika plików cookies może doprowadzić do braku możliwości lub utrudnień w korzystaniu ze strony internetowej.
  9. Administrator zastrzega sobie możliwość korzystania z usług podmiotów trzecich celem opracowania statystyk dotyczących korzystania ze strony internetowej. Administrator oświadcza, iż w przypadku skorzystania z takich usług, podmiotom trzecim nie zostaną udostępnione żadne dane pozwalające na identyfikację Użytkowników.

IX. Adres IP

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do gromadzenia adresów IP Użytkowników strony internetowej. Adres IP to numer przydzielany urządzeniu Użytkownika przez dostawcę usług internetowych, umożliwiający dostęp do Internetu.
  2. Adres IP jest wykorzystywany przez Administratora przy tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu z jakich obszarów odbywa się najwięcej odwiedzin), diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, a także przy administrowaniu i udoskonalaniu strony internetowej, a także w celach bezpieczeństwa.

X. Kontakt

Wszelkie pytania i problemy związane z niniejszą Polityką prywatności proszę kierować bezpośrednio do Administratora drogą listowną (ul. Kartuska 142, 80-236 Gdańsk) lub mailową (info@siodme-niebo.pl).

XI. Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza polityka prywatności może ulec zmianie, o czym Użytkownicy zostaną poinformowani ze stosownym wyprzedzeniem. Administrator opublikuje treść nowej polityki prywatności na stronie internetowej na 7 dni przed rozpoczęciem jej funkcjonowania .
  2. Strona internetowa może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator wskazuje na konieczność każdorazowego zapoznawania się z polityką prywatności uruchamianych serwisów i podkreśla, iż niniejsza polityka prywatności dotyczy wyłącznie strony internetowej prowadzonej przez Administratora.
  3. Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od dnia 02.06.2025 roku.